Приємного вечора і доброго ранку

06.03.2018 17:20

Давно хотіла написати про двох людей нашого міста, які мене надихають. Я навіть не знаю їх імен, але..

Щоранку, ідучи на роботу, я прохожу мимо міської ради і чую привітне "Доброго ранку!" від двірника. У цьому вітанні стільки щирості добра, що мій день відразу стає світлішим. Якось після Нового року кілька тижнів цього чоловіка не було. Я вже почала хвилюватися, чи не сталося з ним чого. Але, на щастя, він повернувся, і тепер знову щоранку я чую його щире "Доброго ранку". Він вітається з усіма, хто проходить мимо, і це так щиро.

А вечором, коли у мене немає настрою або сил, я заходжу в аптеку ТАСС, що в нашому ЕКО-маркеті. Дівчина-фармацевт бажає мені приємного вечора. Усім бажає.  У неї це виходить так щиро, так неймовірно приємно. Іноді купую якусь дрібничку, щоб почути оте "Гарного вечора". Як добре, що є такі відкриті, світлі люди. Гарного вам дня, приємного вечора.