Я повернулася

06.03.2018 17:09

Мабуть, ви погодитеся, що час почав летіти стрімкіше. Ми так завантажені паперовою рутиною, що зовсім не маємо часу на те, щоб зупинитися, подумати чи просто помовчати. Сьогодні за вікном мінус 10, кучугури снігу... І зовсім немає часу на те, щоб заперечити природі: Що ж ти робиш, завтра ж 8 Березня? Де ж наші котики, струмочки і калюжки на вулицях?  Мабуть, просто стомилися.  

 Зима видалася напрочуд довгою і важкою. Наче нічого особливого і не сталося, але якось відчула, що у мене згасли очі. Дивлюся на свої фото трирічної давності і думаю: яка ж я була молода. Насправді, мало що змінилося. От тільки очі... Якісь вони згаслі, сумні. Зрозуміла: треба щось міняти. Для мене найкращі ліки - це робота і шопінг разом з донькою. Роботу як варіант лікування відкинула відразу, тому  і вирушили  ми з донькою на шопіг. Це справді допомогло. Купили на копійку, а задоволення отримали на всі сто. Що то значить молодість. Вона ж (донька) радіє усьому: сонечку, посмішці хлопця у автобусі, кумедній шапочці на малюку.

І от я повернулася. Творча, повна ідей, шалено любляча усіх дітей школи... Сподіваюся перше весняне сонце цей ефект закріпить - і все буде добре.